Πρόγραμμα Εμπορικής Διαχείρισης & Ασύρματης Παραγγελιοληψίας για επιχειρήσεις Εστίασης και Delivery

Κατασκευασμένο εξ' αρχής σε τεχνολογία windows, εξασφαλίζει ταχύτητα, φιλικότητα και ευχρηστία. Διαφοροποιείται σημαντικά από αντίστοιχα προϊόντα, τόσο λόγω των έτοιμων μοντέλων λειτουργίας που περιέχει όσο και λόγω της τεχνολογικής του ανωτερότητας αφού βασίζεται εξ ολοκλήρου στο διαδικτυακό περιβάλλον Microsoft.net. Στηρίζεται στην πιο αξιόπιστη και γρήγορη βάση δεδομένων Microsoft SQL Server 2019, προσφέροντας την μεγαλύτερη αξιοπιστία,ταχύτητα και σταθερότητα.

 

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Παρέχει όλες τις δυνατότητες της εμπορικής διαχείρισης και φυσικά επιπλέον:

     

    ·         Χρωματική διαφοροποίηση τραπεζιών ανάλογα με την κατάσταση των ενεργών παραγγελιών

    ·         Δυνατότητα χρήσης διαφοροποιημένων τιμοκαταλόγων για Σάλα, Delivery, Take Away και Χονδρική

    ·         Παραμετροποιήσιμη εμφάνιση παραγγελιόχαρτων

    ·         Υποστηρίζει άπειρο αριθμό Σερβιτόρων, Διανομέων, Ταμείων, Παρασκευαστηρίων, Ειδών, Κατηγοριών, Υποκατηγοριών

    ·         Διαχείριση Εισόδου – Εξόδου Διανομέων με χρήση Barcode

    ·         Εκτυπώνει παραγγελίες στην κουζίνα σε θερμικούς εκτυπωτές σε κάθε παρασκευαστήριο.

    ·         Συμπεριλαμβάνει σύστημα διαχείρισης Ενεργών Παραγγελιών από το πάσο 

    ·         Παρακολούθηση παραγγελιών Take Away

    ·         Διαχείριση σεναρίων διαχείρισης παραγγελιών, ανά τραπέζι, αίθουσα, σερβιτόρο και ταυτόχρονη χρήση πολλών σεναρίων

    ·         Υποστηρίζει υλικά και επιλογές που έχουν έξτρα χρέωση

    ·         Υποστηρίζει επιλογές και οδηγίες παρασκευής καθώς και σημειώσεις από τον παραγγελιολήπτη.

    ·         Δυνατότητα εμφάνισης των υλικών του κάθε προϊόντος στον παραγγελιολήπτη για ενημέρωση του πελάτη και επιλογή για παρασκευή χωρίς συγκεκριμένα υλικά

    ·         Διαχείρηση άπειρου αριθμού Αιθουσών και Τραπεζίων

    ·         Λαμβάνει ασύρματα παραγγελίες μέσω εφαρμογής που τρέχει σε όλες τις σύγρονες συσκευές Android (Κινητά τηλέφωνα - Tablet)

    ·         Εκτυπώνει λογαριασμούς & τιμολόγια

    ·         Δέχεται πληρωμές-εισπράξεις

    ·         Διαχωρισμός πρώτων & κυρίως πιάτων όπως και παραγγελίας ανά τραπέζι και ανά πελάτη

    ·         Δυνατότητα χάρτη καταστήματος για πλήρη κατάσταση των τραπεζιών

    ·         Διαφορετικό χρώμα ανά κατηγορία ειδών

    ·         Διαχείριση ειδών ή συστατικών αυτών

    ·         Δημιουργία συνταγών

    ·         Έκδοση κουπονιών

    ·         Διαχείριση πρώτων υλών

    ·         Έκδοση απόδειξης - τιμολογίου σε ταμειακές μηχανές-φορολογικούς μηχανισμούς

    ·         Ταμείο βάρδιας σερβιτόρου

    ·         Διαχείριση Λογαριασμών από το τερματικό

    ·         Διαχείριση Λογαριασμών από pc

 

Πραγματοποιεί:

  • Μεταφορά τραπεζιού
  • Διαχωρισμό λογαριασμού
  • Ακυρώσεις
  • Εκπτώσεις
  • Μεταφορά τραπεζιού σε άλλο χειριστή

 

Με την χρήση του SG MENU CAFE επιτυγχάνετε:

  • Αποφυγή λαθών
  • Γρήγορη εξυπηρέτηση
  • Άμεση Ανταπόκριση
  • Πλήρης έλεγχος επιχείρησης
  • Αύξηση κερδών